Díky!!! tisíckrát!!!

Je zima!!! Tedy....datumově. 

Právě mi skončilo dvoutýdenní antisociální období, které potřebujeme po sezóně úplně všichni (říkejme tomu odpočinek). Většinou ty dva týdny prosedím doma a proháčkuju, ale bylo tak krásně, že jsem to doma nevydržela a ta deka bude opravdu hotová až v roce 2020.

Letos jsem svých 14 dní strávila doháněním restů a věcí, na které v sezóně není čas. Boty k obuvníkovi, zašít mikinu, přeházet kompost, přesadit kytky, zavařit lilky, jít si zaběhat, vytrhat si obočí, naučit to nový vyděšený štěně alespoň dát pac a trochu si zasurfovat. Ufff, hotovo. Teda až na to štěně, to sice dát pac zvládne, ale do vzduchu a v bezpečné vzdálenosti cca 5ti metrů ode mě.

Sezóna byla úžasná, báječná, skvělá a plná. Díky, díky, díky



         Díky.
  • vám všem, kdo jste si s námi přijeli dát pár lekcí, západů slunce, zmrzlin a večeří.

  • vám všem, díky kterým jsem se opět vznášela pýchou, jak vám to na lekcích šlo

  • vám, co jste nepřijeli za surfingem a nakonec s námi prosurfovali dva týdny

  • vám, co za námi jedete i za rok, vám, co jste přijeli vícekrát za sezónu i vám, co jste nám sem poslali kamarády

  • vám, co jste se pořád tak krásně smáli





Díky.

  • oceánu za teplou vodu, za super vlny a za ryby na naší udici
  • slunci, že tak krásně svítilo
  • větru, že to letos nebral tak zhurta



Díky.


  • kolegům a kamarádům, že to se mnou všechno zvládli
  • mistru G , že mě vždycky zachrání 
  • rodině, že ve mě věří a je pořád se mnou, ikdyž tak daleko


... jo a také těm třem chlupatým potvorám, že mě občas i nechaly vyspat (tentokrát myslím opravdu zvířata)


Letos jsem si v dubnu vyrazila na pár dní na prázdniny a od té chvíle to jelo jako na skluzavce. Emaily, telefonáty a už jste tu byli. Byla to výzva a veliké překvapení a jsem za to moc ráda. Ukázali jste mi, že to opravdu má smysl a dokonce jste četli i blog! (takže si asi zasloužíte sem tam příspěvek 😊
Díky!!!





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak se vysvětluje štěstí

Nechci pytlík! Não quero saco! část 1.

Dejchej!